Thursday, July 31, 2008

atukkk.....atukkk...

bah... alaid no kopio di au suminuang hiti blog sondiri...amalas kopiyo monulis om amu osukup idea dot monulis hiti blog...nga mumbal-umbal noh katu kawagu dot popoaktif ti blog ku diti....
piro2 tadau om tulan nakatalib... ogumu kopio daa sorita ku diti om ogumu daa poboroson ku nga amu po notulis ...iti no gama-gama aiso masa om amalas..bah... kumaa koinsanai tambalut indadan nopo lah.... tulison ku nunu idsuang pomusarahanku...


bahasa...

bah...lama sudah saya tidak masuk di blog ini....malas + x cukup idea untuk menulis....tapi sekarang ni saya cuba2 lah konon untuk kasi aktif ini blog...beberapa hari dan bulan yang lalu..banyak juga yang mahu saya coretkan tetapi belum sempat ditulis...sebabnya tiada masa dan ditambah dengan perasaan malas...bah...kepada semua kawan2 tunggu sajalah k....nanti saya tulis apa yang ada dalam fikiran saya...

nota: bahasa malaysia yang digunakan bercampur2..kepada yang kureng faham...maaf dipinta..

No comments: